Ga naar de inhoud

Communicatie van het gemeenschappelijk vakbondsfront aan het personeel van de Infrabel-werkplaats in Haren.

Het gemeenschappelijk vakbondsfront wil zich graag richten tot het voltallige personeel van de OTM-werkplaats in Schaarbeek, maar ook tot iedereen die aan of op de OTM’s werkt, over de problematiek rond de aanwezigheid van asbest in bepaalde verven en de mogelijke blootstelling aan Chroom 6.

Deze kwesties raken rechtstreeks aan de gezondheid en veiligheid van de werknemers en worden door onze organisaties met de grootste ernst behandeld. Afgelopen maandag 28 april werd deze problematiek besproken op het CPBW van de Infrabel-werkplaats te Haren, in aanwezigheid van de nationale vrijgestelden van ACV-Transcom en ACOD-Spoor.

Bekijk hier ons pamflet in PDF-formaat